AVG, wat moet u ermee? Bezoek 16 mei onze ontbijtsessie!

11 april 2018

Kom naar onze 0ntbijtsessie met praktische informatie en tools! Woensdag 16 mei vanaf 7.15 tot 9.30 uur.

Vanaf 25 mei a.s. is de nieuwe wetgeving rondom bescherming persoonsgegevens (AVG in het Nederlands) een feit en bent u als organisatie verplicht deze nieuwe regels na te leven.

Maar bent u er klaar voor? Kunt u voldoen aan de controles die gaan komen? Kunt u alle data en documenten, ook als deze diep zijn weggestopt in uw systemen en archieven, vinden? Tijdens deze sessie gaan we in op de vragen die op u af gaan komen door de invoering van AVG / GDPR  (General Data Protection Rules) en hoe slim documentbeheer u daarbij kan helpen.

Graag verstrekken wij u praktische informatie en tools om uw zaken snel en goed te regelen! U bent van harte welkom voor onze ontbijtsessie. Schrijf u direct in! Deelname is kosteloos.

7.15 – 8.00 uur: ontvangst & ontbijt bij Ricoh Document Center te Breda
Takkebijsters 57a, 4817 BL Breda

8.00 – 9.00 uur:

Welkom en introductie
Marco de Smit, directeur/eigenaar Ricoh Document Center, heet u welkom en vertelt wat hij allemaal op zich af heeft zien komen nav deze nieuwe wetgeving, en hoe hij dat heeft aangepakt

Algemene en juridische uiteenzetting door mr. J.G. (Jan Gerrit) Kroon van Blue Legal
Advocaat sinds 1994, specialisatie arbeidsrecht en privacy/ICT-recht. Voorkomt liever problemen, dan dat hij ze geneest. Weet goed tot de kern door te dringen en komt met creatieve oplossingen voor juridisch ingewikkelde zaken.

Hoe eenvoudige document beheer oplossingen u helpen door Marco de Smit, eigenaar, Ricoh Document Center West-Brabant en Zeeland
Aan de hand van enkele herkenbare voorbeelden bespreken we hoe slim document beheer u helpt om sneller te kunnen voldoen aan de AVG/GDPR richtlijnen.

Hoe kan Microsoft Sharepoint helpen om veilig documenten en informatie uit te wisselen, door Mark Leemans, IT Sales Manager IT bedrijf PSIS
Hoe kan Microsoft Sharepoint u helpen om slim en GDPR/AVG compliant met data en documenten om te gaan.

9.00 – 9.30 uur: vragen en afsluiting onder het genot van een drankje.

Graag tot ziens op 16 mei. Schrijf u direct in! Deelname is kosteloos.