Wilt u ook tijd en kosten besparen?

U bent bij Ricoh Document Center aan het juiste adres.

De regels voor accountants zijn continu aan verandering onderhevig, waardoor het uitdagend is om overzicht te behouden en compliant te zijn. Hoe veel kosten u ook wilt besparen, de kwaliteit van uw diensten moet altijd hoog zijn.

Digitaal bewerken klantendossiers?

Met het volledig digitaal bewerken van uw klantdossiers en door alle processen te digitaliseren, bereikt u niet alleen enorme kostenbesparing en efficiency, maar hebt u ook nog eens altijd en overal toegang tot uw klantdocumenten. Ook wanneer u bij uw klant bent, raadpleegt u gemakkelijk uw klantdossiers.

Dankzij de gestructureerde dossiervorming heeft u een helder overzicht van alle aanwezige, maar ook ontbrekende stukken. Zo stelt u bijvoorbeeld snel vast voor welke klanten u nog stukken mist om de jaarrekening compleet te maken.

Gratis demo: documenten digitaliseren

Bespaar tijd en kosten: start met volledig digitaal werken. Dan heb je alle documenten online beschikbaar, altijd en overal. Nieuwsgierig? Vraag gratis een demo aan.

Zie hoe het scannen werkt

In de demo ervaar je hoe veelvoorkomende scanprocessen met één druk op de knop verlopen, hoe je informatie snel kunt opslaan en nóg sneller kunt terugvinden met ocr-software:

  • Documenten scannen naar o.a.:
    • Google Drive
    • Microsoft Office 365 / Sharepoint Online
    • Afas Profit
    • Exact Online / Exact Globe / Exact Synergy
    • Unit 4
  • Direct opslaan op de juiste locatie
  • Alle documenten doorzoekbaar maken met ocr
  • Toegang verlenen aan de juiste personen

EYE Accountancy

Optimalisatie van informatie- en documentenstromen, met als resultaat:

  • Besparing van tijd en kosten door minder papier, minder handmatige handelingen, minder fouten en minder zoeken.
  • Ze hebben documenten direct bij de hand en kunnen direct voor een klant aan de slag.
  • Ook heeft Eye een eenduidige, professionele uitstraling in haar documenten.
  • Lees de case van EYE accountants en overtuig uzelf!

Alfa Accountants en adviseurs

Optimalisatie van onze dienstverlening dankzij Digitaal Dossiermanagement, met als resultaat:

Mazars Accountants en belastingadviseurs

Verwerkingsproces van duizenden VIA-machtigingsbrieven automatiseren, met als resultaat:

ABAB Accountants en Adviseurs – Slim Scannen met als resultaat:

  • Op alle 18 vestigingen alle nieuwe klantdocumenten razendsnel scannen, verzenden en opslaan in het klantendossier.
  • Bestaande papieren klantendossiers werden met Slim Scannen snel en eenvoudig gedigitaliseerd.
  • ABAB klanten hebben online toegang tot hun eigen dossier.
  • Lees de case van ABAB en overtuig uzelf!