Automatisering van informatie- en documentenstromen

Met Ricoh Document Management Software kunt u al uw documenten digitaal opslaan, archiveren en delen. Alle documenten zijn volledig doorzoekbaar én veilig! U heeft dus niet het risico dat vertrouwelijke documenten uitlekken. Daarom biedt Ricoh u de ideale kennisdatabank voor uw kantoor. U werkt beter, veiliger en sneller, waardoor u meer kunt factureren.

Voordelen:

  • Optimale informatie- en documentenstroom bij binnenkomst, bewerking, opslag en verzending.
  • In de beveiligde digitale omgeving kunnen documenten en dossiers, inclusief e-mails en bijlagen, optimaal worden beheerd en processen en taken kunnen worden gevolgd.
  • Alle documenten zijn doorzoekbaar op tekst (ook pdf en foto’s e.d.).
  • Op afstand toegankelijk.
  • Directe koppeling met uw digitale dossiersysteem en/of uw advocaten- en notarissystemen zoals Trivium, Advocaat A Centraal, Dirict, Van Brug etc.
  • Besparing van tijd en geld. Een gemiddeld advocaten- of notariskantoor maakt 19 kopieën van ieder document en spendeert gemiddeld 1,5 uur per dag aan het zoeken naar documenten en dossierinformatie. Tijd die beter declarabel gemaakt kan worden. Ricoh brengt deze tijd terug naar 1/2 uur per dag, wat een jaarlijkse besparing  van € 50.000 per per advocaat oplevert.

 

Notariskantoor Seydlitz, door digitalisering van dossiers: besparing van 1 fte en nog hogere klanttevredenheid.

‘Een aanrader voor ieder notariskantoor’ Lees meer over de ervaringen van Seydlitz

Advocatenkantoor Axius, altijd en overal de dossierkast binnen handbereik!

Laat u overtuigen door de voordelen die Axius ervaart met de oplossingen van Ricoh. Lees de case!