076 – 303 11 07
eService
Officefood
Nieuwsbrief

Business & IT Services

Werk efficiënter met schaalbare IT-diensten

Eenvoudig (online) samenwerken, documenten delen en altijd de juiste informatie bij de hand. Waar je ook bent. Bespaar tijd, kosten en ga voor meer werkplezier: werk efficiënter met de Business & IT services van Ricoh.

 

Digitale factuurverwerking

Een eenduidig facturatieproces. Met meer inzicht, tegen lagere kosten. Ontdek het voordeel van digitale factuurverwerking.

Digitaal documentbeheer

Documenten slim archiveren, zodat je altijd en overal toegang hebt tot de juiste informatie. Je maakt het waar met digitaal documentbeheer.

Managed Print Services

Jouw printer- en softwarebeheer, volledig ontzorgd. Met de zekerheid van altijd werkende apparatuur en tevreden gebruikers. Bekijk onze Managed Print Services.

Productieprint services

Optimaliseer je grafimediabedrijf of centrale repro, met software voor een efficiënte workflow en uitgebreid advies om alles uit je technologie te halen.

RPA Robotic Process Automation

Robotisering voor het MKB in Zeeland en West-Brabant. RPA betekent voor sommige medewerkers een nieuwe efficiëntere manier van werken. Bekijk onze informatie video.

AFAS Online

De software van AFAS via de cloud | AFAS online voor jouw Ricoh apparatuur, met één softwarepakket automatiseer je alle administratieve processen in je organisatie.
Business case

Bouwmensen Zuid-West

Bouwmensen Zuid-West was voorheen 1 dag per week bezig met het handmatig verwerken van inkomende facturen. Dat is 32 uur per maand. Door het digitaliseren van deze facturen is dit nu 10 uur per maand. Dat is maar liefst een besparing van 68% in tijd! De inkomende facturen worden nu op alle 3 de vestigingen gescand vanaf de Ricoh multifunctionele printer (MFP) met de scansoftware (Readsoft), die direct gekoppeld is aan het financiele programma Accountview.

Bekijk case

“Door inzicht in de workflow heb ikaltijd een actuele status qua doorloop van facturen.”

Jannie Huls - Directeur Bouwmensen Zuid-West

Business case

Eye Accountancy

Documenten moeten snel gedrukt kunnen worden maar ook goed geordend kunnen worden. ''We kenden het Document Center van Ricoh via ons netwerk. Ze zijn praktisch en meedenkend ingesteld en qua digitale dienstverlening was er zelfs meer mogelijk dan wij in gedachten hadden. Ook vinden we het fijn om een contactpersoon in de regio te hebben."

Bekijk case

“We hebben een mooie TCO (tijd- en kostenbesparing) gerealiseerd en zijn productiever gaan werken.”

Pim de Moor - Eye Accountancy

Business case

Seydlitz

Het klantproces staat bij Seydlitz Notarissen centraal. Bij een notariskantoor zijn er echter veel documenten in omloop en is het een uitdaging om alle klantgegevens bij elkaar te houden. Daarom is er scansoftware geïnstalleerd, die direct gekoppeld is aan het softwareprogramma Notarisdossier van Direct. Deze online oplossing biedt een overzicht van alle recente dossiers en dat is handig bij de dossieradministratie.

Bekijk case

“De communicatie met klanten en medewerkers verloopt optimaal, omdat ze altijd beschikken over de meeste actuele informatie van het gehele dossier.”

Nicole Broeders - Office Manager Seydlitz Notarissen

Business & IT services: één aanspreekpunt

Van werken in de cloud tot volledige ontzorging van jouw printer- en softwarebeheer. Kies je voor een van onze Business & IT services? Dan kun je rekenen op uitgebreide service van onze experts en persoonlijk contact. Voor jou betekent dit: altijd één vast aanspreekpunt, waarbij je altijd terechtkunt met al je vragen

De voordelen van onze Business & IT services:

  • Flexibel, schaalbaar en op maat
  • Altijd één aanspreekpunt
  • Geen kapitaalinvesteringen nodig
  • Veilig en altijd up-to-date
  • Uitgebreide persoonlijke service

Meer informatie over Business & IT services

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden en kansen van onze Business & IT services voor jouw organisatie? Ons team staat voor je klaar en helpt je graag met een advies op maat. Neem contact met ons op en laat je inspireren.