076 – 303 11 07
eService
Officefood
Nieuwsbrief

Office 365 software

Automatiseer je Office 365 opslag en workflow

Direct printen vanuit je favoriete cloud service, (fysieke) facturen scannen naar en sorteren in jouw cloud omgeving. Met de cloud opslag en workflow software van Ricoh stroomlijn je jouw werkproces en werk je efficiënter met Office 365. Ontdek onze cloudoplossingen en workflow-apps.

Software voor optimaal werken met Office 365: meer efficiëntie

Snel documenten scannen en documenten uploaden via Office 365 en de cloud. Om vervolgens je documenten automatisch in de juiste mappen op te slaan. Verhoog je werkplezier en efficiëntie met onze Office 365 software: bespaar tijd en kosten met de slimme apps en innovatieve cloud opslag oplossingen van Ricoh Smart Integration. Dit biedt gebruiksvriendelijke apps die je multifunctionele printer (MPF) verbinden met externe cloud services als Dropbox, Google Drive en Office 365, zodat je slimmer werkt en productiever wordt.

Voordelen van werken met Office 365, Google Drive en Dropbox via je MFP

  • Fysieke documenten converteren naar bewerkbare bestandsindelingen
  • Je kantoor-, print- en papierkosten verlagen
  • Documenten printen vanuit de cloud zonder IT servers
  • Dagelijks workflows automatiseren, zodat je slimmer, sneller en rendabeler werkt
  • Snel (online) documenten scannen en printen
  • Meer overzicht in je documenten
  • Optimaal beveiligde cloudomgeving

Verbind je multifunctional met cloudservices

Werk je met multifunctionele printers? Met onze cloud workflow software koppel je jouw multifunctionals eenvoudig met je favoriete cloudservice. Zo kun je:

  • Documenten converteren naar bewerkbare digitale bestanden
  • Printkosten verlagen door online werken
  • Je werkprocessen automatiseren

Printen en scannen vanuit diverse clouddiensten

Daarnaast kun je ook printen en scannen vanuit de cloud. Met cloud workflow software verbind je jouw multifunctionele Ricoh-printer, laptop, pc, smartphone en tablet met clouddiensten als Google Drive, OneDrive en Dropbox. Zo kun je facturen, administratie en andere documenten eenvoudig vanuit de cloud printen of scannen naar de cloud.

Meer weten over cloud workflow software?

Wil je weten hoe je jouw workflow efficiënter kunt inrichten met onze cloud workflow software? En welke handelingen je eenvoudig kunt automatiseren? Neem contact op met een van onze experts, zij geven je graag passend advies.

Neem contact op

Ricoh Smart Integration

Maak van uw multifunctionele printer een krachtige tool op het gebied van documentworkflow met Ricoh Smart Integration-workflowoplossingen. Bespaar tijd, verbeter productiviteit en automatiseer repetitieve document workflow taken.

Lees meer

DocuWare

DocuWare levert on-premise en cloudsoftware voor documentmanagement en workflow automatisering aan meer dan 12.000 klanten in meer dan 90 landen via een netwerk van 600 partners. Het hoofdkantoor is gevestigd in Duitsland en de Verenigde Staten.

Lees meer